czwartek, 22 grudnia 2011

Nie tylko o Panfu ;) Ale także o Psach...

Witam! Dzisiejszym prezentem jest kolejne tło do KG <Karty Gracza>.
Ale nie w tym rzecz ;) O której mieliście Wigilię Klasową? Ja od 9:00 do 11:30+ jako sekretarz szkoły musiałam iść na jasełka...


Odp. na WASZE komentarze:
Już nakarmiłam psiaka! I to rzeczywiście NIC nie kosztuje! Umieściłam też tą reklamę (-; Dzięki Patrycja20002, że powiedziałaś na tym blogu o tej akcji.
Użytkownik: Jagoda, temat: Mini wywiad z Max'em ;) w dniu 11-12-17 





ODP. Dziękuję za nakarmienie psiaka i zareklamowanie akcji. 
          To bardzo miło z Twojej strony :) W ten sposób, możecie pokazać,
          że zależy Wam na zwierzakach, a także, że chcecie i lubicie pomagać :]


A o Psach TEN post będzie znów :)
Na Infie <informatyka> robimy stronkę internetową na wybrany temat.
Ja robię o psach, więc chciałabym Was od teraz zachęcić, do oglądania
Zrzutów Ekranu i opinii o mojej pracy. Strona oczywiście nie jest skończona,
i nie istnieje, ale jak będzie "wisiała" w necie, oczywiście dam WAM adres ;)




Pozdro, Patrycja20002 ;p







2 komentarze:

  1. Ja też nakarmiłam psiaka!jest słodki!!!!!!!!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  2. Przepraszam za następny komentarz,ale chcę się zapytać kiedy następny Expert Tygodnia i kiedy nagrody za zaległe!

    OdpowiedzUsuń

1.Nie przeklinaj!
2.Nie obrażaj innych!
3.Jeżeli blog Ci się nie podoba, nie komentuj, uwagi zachowaj dla siebie!
4.Nie przezywaj!
5.Nie przedłużaj wyrazów, np. "Sssuuupppeeeeer" !
6.Nie używaj za dużo "buziek" !
7.Nie podawaj swoich Danych Osobowych!
8.Nie powtarzaj za dużo znaków interpunkcyjnych, np. "????????????" !
9.Nie spamuj!
10.Nie pisz bezsensownych ciągów liter, np. "gjadodms@$5$&Y(#UFCDAnmkcsabujds" !
11.Nie kłam!
Jeżeli zauważysz nie poprawne zachowanie innej Pandy, zgłoś to na e-mail: paty2000@interia.pl !