środa, 28 grudnia 2011

Zaległe nagrody, Ankieta i Impreza.

Cześć! Przepraszam, że nie pisałam znowu, ale byłam zajęta
"Psią Społecznością"- moją stronką do szkoły.




Dodatkowo- Igloo już zniknęło :<




Zaległe nagrody- Oto obiecane avatary dla Ekspertów:
Na chat:                                                                 
Chomiczek-Love, Madziaa
agatka658

       










Malincia22


x_Dominik_x


   












Na koniec notki:
























































Ankieta- A więc tak jak wiecie, jest Remont na blogu.
Chcę dodać parę dodatków, ale nie wiem czy Wam się spodobają..
No więc ankieta za chwilę :]


Impreza- dzisiaj w Sali Balowej zaczynamy odliczanie do Nowego Roku!
No może nie dzisiaj, ale w Sylwestra :D
Zdjęcia nie dam, gdyż nie mam czasu.


Pozdrawiam, Patrycja20002 :]

1 komentarz:

1.Nie przeklinaj!
2.Nie obrażaj innych!
3.Jeżeli blog Ci się nie podoba, nie komentuj, uwagi zachowaj dla siebie!
4.Nie przezywaj!
5.Nie przedłużaj wyrazów, np. "Sssuuupppeeeeer" !
6.Nie używaj za dużo "buziek" !
7.Nie podawaj swoich Danych Osobowych!
8.Nie powtarzaj za dużo znaków interpunkcyjnych, np. "????????????" !
9.Nie spamuj!
10.Nie pisz bezsensownych ciągów liter, np. "gjadodms@$5$&Y(#UFCDAnmkcsabujds" !
11.Nie kłam!
Jeżeli zauważysz nie poprawne zachowanie innej Pandy, zgłoś to na e-mail: paty2000@interia.pl !