piątek, 13 stycznia 2012

"Bitwa na Panfu"-> Turniej.

Cześć! Co u Was?
Znowu piszę, gdyż obiecałam wczoraj opisać turniej "Bitwa na Panfu" :D


Co to jest "Bitwa na Panfu" ?
W historii Panfu, jak i blogów o Wyspie,
Było wiele show:
X Panda, Taniec z Pandami, Top Panda…
Ale takiej bitwy jeszcze nie było!
Czytaj, oceniaj i dziel się swoimi wrażeniami!

Co to jest?
~ "Bitwa na Panfu"- pierwszy turniej z udziałem balonów z wodą, glutami i innymi mocami.
~ W "Bitwie.." chodzi oto, aby wykazać się zręcznością i szybkością.
~ W turnieju są 3 drużyny. Nazwy:
   1. Szpon.
   2. Skorpiony.
   3. Żądło.

Każda drużyna powinna liczyć 4 osoby+ kapitan/kapitanka.
W sumie będzie 15 pand.

Chcę wziąć udział, co robić?
W turnieju może wsiąść udział każda Panda.
Warunek?
Osoba, która się zgłasza MUSI:
  • Napisać komentarz typu: "Ja ... <-imię Pandy) chcę wziąć udział w show- "Bitwa na Panfu".
  • Napisać: e-mail, imię Pandy.
I to tyle...
Pozdro, Patrycja20002 ;> 


3 komentarze:

  1. Dzik29 chce być kapitanką Szponu :*

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja, Malincia22 chcę wziąć udział w szow "Bitwa na Panfu".
    Jeśli by była możliwość mogę być kapitanką/zawodnikiem. TO nie igra żadnej roli ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja,Panda agatka658 chcę wziąć udział w show``Bitwa na Panfu``.Chciałabym być zawodnikiem Szponu,ale mogę być też kimś innym!

    OdpowiedzUsuń

1.Nie przeklinaj!
2.Nie obrażaj innych!
3.Jeżeli blog Ci się nie podoba, nie komentuj, uwagi zachowaj dla siebie!
4.Nie przezywaj!
5.Nie przedłużaj wyrazów, np. "Sssuuupppeeeeer" !
6.Nie używaj za dużo "buziek" !
7.Nie podawaj swoich Danych Osobowych!
8.Nie powtarzaj za dużo znaków interpunkcyjnych, np. "????????????" !
9.Nie spamuj!
10.Nie pisz bezsensownych ciągów liter, np. "gjadodms@$5$&Y(#UFCDAnmkcsabujds" !
11.Nie kłam!
Jeżeli zauważysz nie poprawne zachowanie innej Pandy, zgłoś to na e-mail: paty2000@interia.pl !