piątek, 27 stycznia 2012

Wyniki Konkursu.

Cześć! Przepraszam, że znowu nie pisałam.
Mam tak dużo zajęć... Jeszcze mi treningi karate doszły.
Dzisiaj kilka nowych informacji z Panfu.


Napasapa- Napasapie trzeba pomóc, ale jak?
Środa, 25.01.12r.
1. Idziemy do Troya po wielki naleśnik.
2. Zanosimy go do Napasapy.
3. Idziemy na dyskotekę i bierzemy lemoniadę od Barmana.
4. Zanosimy ją do kontenera na Wulkanie.
5. Powtarzamy tę czynność.


Czwartek, 26.01.12 r.
1. Idziemy po lemoniadę.
2. Wrzucamy ją do kontenera.
3. Czynność powtarzamy.


Piątek, 27.01.12r.
1. Idziemy po lemoniadę.
2. Wrzucamy do kontenera.
3. Czynność powtarzamy.


Dzień ZP- Dzisiaj jest dzień ZP, co oznacza, że każda Panda może korzystać z wszystkich funkcji.
New Item- Dzisiaj działa New Item, więc można dostać jakiś prezent. Jaki? Dowiedzcie się sami!
Wyniki konkursu- Wyniki konkursu:
Głosowanie:
Malincia22- 9 głosów
agatka658- 8 głosów
Nowym autorem bloga zostaje... Malincia22!
Gratulacje!
Proszę o kontakt e-mailowy.
Ferie- mamy już ferie, więc życzę żeby były udane.
Na pewno gdzieś wyjeżdżacie.
A pro-po wyjazdów: Ja jutro wyjeżdżam i nie będzie mnie 2 tygodnie.
Więc nie będę pisała bloga :[ 


Więcej info na http://blog.panfu.pl :)


Pozdro, Pati...


PS. Jak przyjadę, powiem więcej o "Bitwie na Panfu" ;)

1 komentarz:

1.Nie przeklinaj!
2.Nie obrażaj innych!
3.Jeżeli blog Ci się nie podoba, nie komentuj, uwagi zachowaj dla siebie!
4.Nie przezywaj!
5.Nie przedłużaj wyrazów, np. "Sssuuupppeeeeer" !
6.Nie używaj za dużo "buziek" !
7.Nie podawaj swoich Danych Osobowych!
8.Nie powtarzaj za dużo znaków interpunkcyjnych, np. "????????????" !
9.Nie spamuj!
10.Nie pisz bezsensownych ciągów liter, np. "gjadodms@$5$&Y(#UFCDAnmkcsabujds" !
11.Nie kłam!
Jeżeli zauważysz nie poprawne zachowanie innej Pandy, zgłoś to na e-mail: paty2000@interia.pl !