poniedziałek, 21 listopada 2011

Nowy Design!

Cześć! Mam dla Was super wieści :)
No więc, dzisiaj, gdy tata wyszedł do pracy,
starszy brat do szkoły, a mama z młodszym bratem
poszła na zajęcia, ostrożnie przejrzałam całą kuchnię-
miejsce, w którym zostały umieszczone prezenty <wiecie z wczorajszego posta> .
No dobra, szafki z jedzeniem zostawiłam w spokoju :)
Wiem, nie powinnam od razu rozpoczynać śledztwa, ale jako Reporterka
chciałabym powiadomić czytelników :roll: < chociaż prezenty nie są dla Was ^.^ >


No więc znalazłam "parę" fajnych rzeczy.
Ale o tym powiem Wam w grudniu.


Nowy Design- dzisiaj wreszcie możecie podziwiać nowy design bloga.
Nagłówek jeszcze nie jest zrobiony, ale za niedługo na pewno będzie.


Po za tym możecie się bawić w IGLOO!


Pozdrawiam, Patrycja20002 ;)

1 komentarz:

  1. Pati nagłówek jest gotowy już od paru dni tyle że Cię nie mogę złapać na chacie i dać :/ Więc chyba Ci na maila wyślę jeśli gdzieś Twój wciąż mam xdd

    OdpowiedzUsuń

1.Nie przeklinaj!
2.Nie obrażaj innych!
3.Jeżeli blog Ci się nie podoba, nie komentuj, uwagi zachowaj dla siebie!
4.Nie przezywaj!
5.Nie przedłużaj wyrazów, np. "Sssuuupppeeeeer" !
6.Nie używaj za dużo "buziek" !
7.Nie podawaj swoich Danych Osobowych!
8.Nie powtarzaj za dużo znaków interpunkcyjnych, np. "????????????" !
9.Nie spamuj!
10.Nie pisz bezsensownych ciągów liter, np. "gjadodms@$5$&Y(#UFCDAnmkcsabujds" !
11.Nie kłam!
Jeżeli zauważysz nie poprawne zachowanie innej Pandy, zgłoś to na e-mail: paty2000@interia.pl !