niedziela, 20 listopada 2011

Spotkanie Blogowe, Impreza z okazji otwarcia Igloo =]

Cześć Pandy! Przepraszam, że wczoraj nie pisałam,
ale miałam powód.  Mam do Was zaufanie,
więc Wam powiem:
Otóż to: Moi rodzice wczoraj pojechali do sklepu Tesco.
Gdy wrócili do domu, nie pozwolili wchodzić do kuchni, gdzie 
była mama. A to oznacza TYLKO jedno! Kupili prezenty na mikołajki
lub Boże Narodzenie :) Skąd wiem? Otóż oni zawsze w listopadzie
jeżdżą sami na zakupy i nie pozwalają ze sobą jechać. A po za tym, ja wszystko wiem :)
Próbowałam wyszukać to coś, ale musiałam być ostrożna, aby się nie zdemaskować.
Odkryłam dwa wielkie pudła. Wiem, że niepotrzebnie wciskam nosek w nie swoje sprawy,
ale nic nie poradzę :roll: Jeżeli jutro nie pójdę do szkoły, to wszystko wyszpieguję :mrgreen:
Kliknij aby powiększyć ;)











Impreza z okazji otwarcia Igloo- Tak, tak. Dzisiaj jest wspaniały dzień.
W igloo jest wielka Impreza Powitalna! Oto artykuł z gazetki Hapyy Newspaper <mój> :
Kliknij, aby przeczytać gazetkę w lepszej jakości!



























Spotkanie Blogowe!
Dn. 25.11.11 <piątek>
Godz. 18:00
Serwer: Pandaguay
Zbiórka: Wodospad


ZAPRASZAM!
Pozdrawiam, Patrycja20002
PS. Ekspertem Tygodnia zostaje... Chomiczek-Love!
Gratulajce!

1 komentarz:

  1. Moi rodzice robią to gdy śpię z braćmi,ale ja zawsze udaję i wiem co dostanę na gwiazdkę!

    OdpowiedzUsuń

1.Nie przeklinaj!
2.Nie obrażaj innych!
3.Jeżeli blog Ci się nie podoba, nie komentuj, uwagi zachowaj dla siebie!
4.Nie przezywaj!
5.Nie przedłużaj wyrazów, np. "Sssuuupppeeeeer" !
6.Nie używaj za dużo "buziek" !
7.Nie podawaj swoich Danych Osobowych!
8.Nie powtarzaj za dużo znaków interpunkcyjnych, np. "????????????" !
9.Nie spamuj!
10.Nie pisz bezsensownych ciągów liter, np. "gjadodms@$5$&Y(#UFCDAnmkcsabujds" !
11.Nie kłam!
Jeżeli zauważysz nie poprawne zachowanie innej Pandy, zgłoś to na e-mail: paty2000@interia.pl !