piątek, 2 grudnia 2011

Akcje Charytatywne- Zabrze!

Witam! Sorry, że nie pisałam, ale od niedzieli nie wchodziłam
na laptopa.

Dzisiaj możemy wziąść już 2 prezent ze skarpety- strój
Anioła :)



Akcje Charytatywne- Zabrze!- W Zabrzu jest schronisko,
które ma własną stronę: <<KLIK>>
Ostatnio zaczęła działać nowa akcja dla bezdomnych piesków:
<KLIK---> Karmimy Psiaki>
Po prawej stronie logo akcji :)

Najważniejsze wierszyki, cytaty itd. :
"Bo każdy pies kocha i chce być kochany".
------------------------------------------------------------
"Moje psie niebo"
Dokąd idą psy,gdy odchodzą?
No bojeśli nie idą do nieba,
to przepraszam Cię,Panie Boże,
mnie tam także iść nie potrzeba.

Ja poproszę na inny przystanek,
tam gdzie merda stado ogonów.
Zrezygnuję z anielskich chórów
tudzież innych nagród nieboskłonu.

W moim niebie będą miękkie sierści,
nosy,łapy,ogony i kły.
W moim niebie będę znowu głaskać
moje wszystkie pożegnane psy.

----------------------------------------------------------
"To tylko pies, tak mówisz
tylko pies...
a ja ci powiem
że pies to często jest więcej niż
człowiek
on nie ma duszy, mówisz...
popatrz jeszcze raz
psia dusza większa jest od psa
i kiedy się uśmiechasz do niej
ona się huśta na ogonie
a kiedy się pożegnać trzeba
i psu czas iść do psiego nieba
to niedaleko pies wyrusza
przecież przy tobie jest psie niebo
z tobą zostanie jego dusza"

------------------------------------------

Patrycja B. <ja> prezentuje...
Wierszyk pt. "Dżeki" <mój własny wierszyk o moim uśpionym piesku>
To był lipiec, szumiał wiatr,
Spacerował sam przez gaj.
Cicho grał,
W dali prał...

Poszedł w dal, sam...
Załkał smutkiem cały gaj,
Ale Dżeki poszedł w świat.

Zwidzał cuda Ameryki,
Potem Azji i Afryki,
Wreszcie wrócił tam,
Gdzie znalazł smutny sad.

Podbiegł szybko do topoli,
Która  koło domu stoi.
Potem poszedł do Patrycji
I przedstawił jej swe wieści.

A dziewczyna tylko wstała
I swe oczy wyłupiała.
Potem na ręce go wzięła
I poszli razem w świat...

Patrycja20002 :)

1 komentarz:

1.Nie przeklinaj!
2.Nie obrażaj innych!
3.Jeżeli blog Ci się nie podoba, nie komentuj, uwagi zachowaj dla siebie!
4.Nie przezywaj!
5.Nie przedłużaj wyrazów, np. "Sssuuupppeeeeer" !
6.Nie używaj za dużo "buziek" !
7.Nie podawaj swoich Danych Osobowych!
8.Nie powtarzaj za dużo znaków interpunkcyjnych, np. "????????????" !
9.Nie spamuj!
10.Nie pisz bezsensownych ciągów liter, np. "gjadodms@$5$&Y(#UFCDAnmkcsabujds" !
11.Nie kłam!
Jeżeli zauważysz nie poprawne zachowanie innej Pandy, zgłoś to na e-mail: paty2000@interia.pl !