piątek, 2 grudnia 2011

Wywiad z Chomiczkiem-Love.

Witam! Dzisiaj przeprowadziłam wywiad z Magdą :]

Patrycja20002 (P)- Mogę przeprowadzić z Tobą wywiad?
Chomiczek-Love (Magda) (M)-
P- Lubisz święta?
M- Tak, a kto nie lubi? xd
P- Jaka jest Twoja ulubiona świąteczna potrawa?
M- Mandarynki :D
P- Z czym kojarzą Ci się święta Bożego Narodzenia?
M- Z Kevinem samym w domu i reklamą coca-coli.
P- Z kim spędzasz święta?
M- Z nikim xd
P-Kiedy się urodziłaś? Ile dni jesteś na Panfu?
M- 01. 03. 1999 r. Na Panfu jestem 425 dni.
P- Które Panfu wolisz? Tzw. "starsze" czy "nowsze"?
M- Tak zupełnie starego nie znam, bo jestem za krótko, ale to kiedy się zarejestrowałam było lepsze niż aktualne.
P- Dziękuję za wywiad :p
M- Nie ma za co xd






Pozdrawiam, Patrycja20002

1 komentarz:

  1. Fajny wywiad!
    Ja też przeprowadzam na moim blogu!
    A kiedy wyniki Śląskiego Experta tygodnia?

    OdpowiedzUsuń

1.Nie przeklinaj!
2.Nie obrażaj innych!
3.Jeżeli blog Ci się nie podoba, nie komentuj, uwagi zachowaj dla siebie!
4.Nie przezywaj!
5.Nie przedłużaj wyrazów, np. "Sssuuupppeeeeer" !
6.Nie używaj za dużo "buziek" !
7.Nie podawaj swoich Danych Osobowych!
8.Nie powtarzaj za dużo znaków interpunkcyjnych, np. "????????????" !
9.Nie spamuj!
10.Nie pisz bezsensownych ciągów liter, np. "gjadodms@$5$&Y(#UFCDAnmkcsabujds" !
11.Nie kłam!
Jeżeli zauważysz nie poprawne zachowanie innej Pandy, zgłoś to na e-mail: paty2000@interia.pl !