czwartek, 8 grudnia 2011

Coś więcej o "Karmimy Psiaki", Nadrabiamy zaległości.

Cześć! Przepraszam,  że nie pisałam, ale laptop był zepsuty :(
A Śląskim Ekspertem Tygodnia z Czwartku (24.11.11r.)
zostaje... agatka658! Nagrody już nie długo, nie miałam czasu aby zrobić...


Coś więcej o akcji "Karmimy Psiaki"- Tak jak 02.12.11 roku pisałam post
o Akcjach Charytatywnych na terenie Zabrza, dotrzymałam słowa i umieściłam logo
na blogu po prawej stronie. Jeżeli macie jakieś pytanie, ŚMIAŁO! Ja nie gryzę :)
Po za tym, ostatnio zauważyłam komentarz agatki658:
"Pomogłabym,ale to troszkę kosztuje"
Tak na prawdę to NIC nie kosztuje. Po prostu postępujcie tak:

  1. Kliknijcie na logo.
  2. Na dole strony Karmimy Psiaki kliknij na: ZOBACZ WSZYSTKIE NASZE PSIAKI >>
  3. Wybierz Psiaka, którego chcesz nakarmić.                                                                                         
  4. Po wybraniu Pieska, kliknij na: NAKARM >>
  5. Wpisz swoje imię, wiek i e-mail oraz Zaakceptuj regulamin.
  6. Sprawdź Pocztę Elektroniczną (e-mail).
  7. Odbierz wiadomość od akcji Karmimy Psiaki i kliknij w link (np. Nakarm <imię Psa>).
  8. I to wszystko :) 
KarmimyPsiaki.pl 

Jeżeli jednak chcecie adoptować Psa to wystarczy przyjść do schroniska :)

A tak po za tym (chociaż i tak chodzi mi o psy i schronisko PSItul mnie)
w szkole JEŻELI robicie stronę internetową na informatykę to polecam, abyście
robili o Psach. Ja już skończyłam o zespole, ale się zdecydowałam na psy :)
Możecie wtedy pomóc Psom ze schronisk po przez wstawianie loga ;)

Dzisiaj z kominka w Igloo kominek dostajemy :D
Kominek z kominka- jak to kiedyś ktoś powiedział ;)

Pozdrawiam, Patrycja20002

1 komentarz:

  1. Hej.
    Zapraszam na mój blog, gdzie aktualnie odbywa się konkurs z super nagrodami!
    Oto link do niego :
    http://grasz-w-panfu-poczytaj.blogspot.com/2011/12/konkurs.html

    Pozdrawiam.
    Lilissa

    OdpowiedzUsuń

1.Nie przeklinaj!
2.Nie obrażaj innych!
3.Jeżeli blog Ci się nie podoba, nie komentuj, uwagi zachowaj dla siebie!
4.Nie przezywaj!
5.Nie przedłużaj wyrazów, np. "Sssuuupppeeeeer" !
6.Nie używaj za dużo "buziek" !
7.Nie podawaj swoich Danych Osobowych!
8.Nie powtarzaj za dużo znaków interpunkcyjnych, np. "????????????" !
9.Nie spamuj!
10.Nie pisz bezsensownych ciągów liter, np. "gjadodms@$5$&Y(#UFCDAnmkcsabujds" !
11.Nie kłam!
Jeżeli zauważysz nie poprawne zachowanie innej Pandy, zgłoś to na e-mail: paty2000@interia.pl !