czwartek, 5 stycznia 2012

II etap konkursu!

Cześć :) Dzisiaj na Panfu nic nowego ;|
No ale cóż... Coś trzeba napisać :p


Dzisiaj minął termin wysyłania prac na konkurs.
Dostałam 4 zgłoszenia. Jednak to od Was zależy, kto będzie 
ze mną pisał bloga, głosując w ankiecie.
ALE najpierw przeczytajcie artykuły próbne:


agatka658:
O Pandzie:

Moja Panda nazywa się agatka658.
Mam 11 lat.(Urodziłam się 13.07.2000r.)
Bardzo lubię grać w Panfu,a w realu uwielbiam śpiewać,tańczyć,pływać,jeździć rowerem i czytać ksiażki.
Mam dużo przyjaciół.

Artykuł próbny:
Hejka Pandy!
Co dziś u Was?
Gotowi na świateczne emocje?
Przecież święta już dzisiaj!
Wiecie co dostaniecie pod choinkę?
Ja niezbyt...
Moja mama w tym roku postanowiła mi zrobić niespodziankę i nie mówić co dostanę pod choinkę.
Ale dosyć o mnie!
Czas na Panfu.
Byłam dzisiaj w Igloo i odebrałam następny prezent!
Kulkę z aniołkiem!
Gdy ją odebrałam myślałam,że to malutka kulka,a to OGROMNA kula!!!!!!
Mam nadzieję,że dacie radę ją unieść!
Powodzenia!
Trzymajcie łapki na pulsie
Wasza agatka658

Julka (Malincia22)
O Pandzie:
Mam na imię Julka. Mam 14 lat. Mój ulu. kolor to zielony i turkusowy.
Moje gusty kulinarne..... nie nawdzę sushi to na pewno,  ale za to uwielbam chińszczyznę.
Mój ulubiony owoc - malina, truskawka, jabłko.
Co tam by jeszcze?
Aaaa, moja panda ma na imię Malincia22. :D

Opowiadanie o tym jak zniknęło igloo na Panfu:
Na Panfu był kolejny mroźny ranek. Wszędzie był śnieg, mróz i bałwanki.
Krysia1099 postanowiła dzisiaj pujść do dżungli do Igloo aby sprawdzić,
czy jej przyjaciółka Seredita4544 dalej pracuje jako kelnerka.
Rozczarowała się, kiedy szła do dżungli rozczarowała się. 
Igloo zniknęło! Krysia1099 nie mogła uwierzyć własnym oczom.
- Kto je rozbił? Czy ono stopniało? - myślała biedna Krysia1099.
Z rozpaczą szukała winnych. Pytała się spotkanych ludzi czy je widzieli.
- Cześć, czy widziałeś igloo co stało tu niedaleko? - pytała każdą napotkaną pandę.
- Niestety nie - prawie każdy odpowiadał.
- Aha, szkoda. Do widzenia! - odpowiedała zawiedziona. Za każdym razem myślała, że
spotka kogoś kto coś wie. 
W pewnym momencie zobaczyła małą dziewczynkę, która siedziała na przewróconym
drzewie.
- Co się stało dziewczynko? - zapytała Krysia1099.
- Ig-ig-igloo zostało zburzone. - łkała dziewczynka.
- Serio? Widziałas kto je zburzył? - Krysia1099 zapytała z nadzieją.
- Tacy panowie powiedzieli, że niedługo i tak stopnieje i zburzyli je. - płakała jeszcze bardzej.
- Szkoda - pomyślała Krysia1099. I oddaliła się od płaczącej dziewczynki. 
Wtedy Krysia1099 pomyślała, że zima się powoli kończy, że niedługo bałwanki i śnieg również 
zniknie w każdej chwili. 




Magda:

Nazywam się Chomiczek-love, a w realu Magda.
Mam 12 lat, a urodziny 1 marca.
W Panfu zaczęłam grać na początku października 2010 roku. Mieszkam więc na wyspie ponad 400 dni.
Moją przygodę z blogami zaczęłam 19 grudnia 2010. Ta data jakoś bardzo zapadła mi w pamięć :)
 Parę razy zmieniałam blogi, zależnie od tego, co mi akurat strzeliło do głowy. Mój blog nie jest doskonały, ale wiele się nauczyłam przez 7 miesięcy pisania i wciąż się uczę. Cóż, każdy powiększa zakres swojej wiedzy przez całe życie, choć wątpię bym siedziała przy tym blogu do końca swoich dni. No, chyba że nie umrę w skutek starości tylko z powodu wypadku. Ale myślmy pozytywnie..

Love&Peace, Chomiczek



Artykuł:

Ozdoby na choinkę

Hej :)

Jak spędzacie dzisiejszy dzień, który w końcu jest tym upragnionym piątkiem? Jakieś plany na weekend? ;) Ja cały tydzień nie chodziłam do szkoły, więc teraz muszę wszystko nadrabiać... Nawet nie chce mi się o tym myśleć.
Byle tylko zająć się czym innym niż matematyką, poszłam do igloo zobaczyć, co też dzisiaj oferuje.


Oferowało znowu jakiś Tajemniczy Plik, który po otwarciu okazał się być... tym:




Jak widzicie, za pomocą tych wycinanek możemy zrobić "panfowe" ozdoby na choinkę :) Przydatny prezent, jeśli komuś brakuje bombek. Ja na przykład mam wrażenie, że co roku mam ich coraz mniej. Zastanawiające...
Wzory mamy trzy: panda w gwieździe, panda z czapką Mikołaja i dwa dzwonki. Po wydrukowaniu wystarczy je wyciąć, pokolorować i przyczepić kawałek nitki czy wstążki.
Ale dzisiaj nie dość, że jak zwykle dostajemy upominek w igloo, to zostajemy obdarowani również przez Maszynę Niespodzianek :)

Prezentem od niej są dwa dzwonki, podobne do tych na jednej z papierowych ozdób, tyle że te są sczepione kokardką.


Dzwonki możemy powiesić na choince lub gdzieś indziej, wedle swego upodobania :)

Do napisania!


Ines:
Imię- Ines
Panda- Dzik29
Charakter- miła, spokojna, przyjacielska, pomysłowa


Artykuł (skopiowane, za pozwoleniem Dzik, z bloga Kolonia Panfu) :

Awansy

Witam!
Jeśli widzicie tytuł posta to chyba wiecie o co biega.
Jest kilka Awansów.
Kolonista
Czyli taki co Zaczyna być w koloni ☺.
Pomocnik
Ma wszystkie odznaki za co dostaje dyplom i medal.
Zaawansowany
Zrobi wszystko co będzie mu trzeba.
Super Kolonista
Może mieć własną kolonie lub zostać ze mną (Dzik29)
A teraz jak to zdobyć.
Kolonista
Nic xD On zaczyna musi zdobyć wszystkie odznaki i bedzie miał awans.
Pomocnik
Ma wszystkie odznaki. Na kolejny awans musi zrobić poniższe zadania-
1.Musisz pomóc choć 1 fundacji!
2.Wystąpić kilka razy w "Wiadomościach ze świata Panfu".
3.Pomagać Dzik29 i innym.
4.Brać udział w konkursach Kolonijnych.
5.BYĆ AKTYWNYM!!!!!!!
Jutro powiem resztę!
Powiem jeszcze, że pandy Toficzka i Laura144 mają już Awans na "Pomocnika" zróbcie te zadania w ciągu 2 tygodniu, bo będziecie powtarzać na nowo od Kolonisty!
I jeszcze coś Pandy najaktywniejsze czyli Toficzka i Laura144 and Ja (Dzik29) nagrywamy "Wiadomości ze świata Panfu".
Ja się żegnam Narka! 
♫♫♫Dzik29♫♫♫
Ps.Dziś mamy Światowy Dzień Ludności w skrócie ŚDL oraz Ella ma urodzinki. Ella pojawi się na Panfu o 19:00 nie wiadomo na jakim serwerze.



No i na kogo głosujecie?


Pozdrawiam, Patrycja20002 :]




1 komentarz:

1.Nie przeklinaj!
2.Nie obrażaj innych!
3.Jeżeli blog Ci się nie podoba, nie komentuj, uwagi zachowaj dla siebie!
4.Nie przezywaj!
5.Nie przedłużaj wyrazów, np. "Sssuuupppeeeeer" !
6.Nie używaj za dużo "buziek" !
7.Nie podawaj swoich Danych Osobowych!
8.Nie powtarzaj za dużo znaków interpunkcyjnych, np. "????????????" !
9.Nie spamuj!
10.Nie pisz bezsensownych ciągów liter, np. "gjadodms@$5$&Y(#UFCDAnmkcsabujds" !
11.Nie kłam!
Jeżeli zauważysz nie poprawne zachowanie innej Pandy, zgłoś to na e-mail: paty2000@interia.pl !