środa, 4 stycznia 2012

Panda o najpiękniejszym sercu.

Witam! Dziwi Was pewnie tytuł, co?
No więc zapewne znacie Pandę- agatka658.
Ta Panda to skarb! Po prostu ma najpiękniejsze serce na całym Panfu!
Pamiętacie akcję "Karmimy Psiaki"? Oto co ona zrobiła:


"Powiesiłam w mojej szkole ulotki o Karmimy Psiaki.Duża część szkoły już zagłosowała! Rozwieszam ulotki w szkole i w sklepach,kioskach,szpitalach,przychodniach,rozdaję na ulicy"


Dziękuję!! ;)


Dzisiaj jest też nowa misja na Panfu:

  1. Idziemy do Kamarii i z nią rozmawiamy.
  2. Klikamy na jej kulę.
  3. Idziemy na Taras Zamkowy i klikamy na teleskop.
  4. Wracamy do Kamarii.
  5. Wracamy w piątek.
A New Item daje... Dzwonek do drzwi!

Pozdrawiam, Patrycja20002 ;)

1 komentarz:

  1. Mówiłam,że nie trzeba o tym pisać...Czuję się głupio...Przecież to nic wielkiego!Robię to dla mojego psa i wszystkich innych psiaków.
    P.S.
    A serce mam dobre,ponieważ KAŻDA Panda ma wielkie i najpiękniejsze serce!
    I tak ``Wiem,że nic nie wiem``

    OdpowiedzUsuń

1.Nie przeklinaj!
2.Nie obrażaj innych!
3.Jeżeli blog Ci się nie podoba, nie komentuj, uwagi zachowaj dla siebie!
4.Nie przezywaj!
5.Nie przedłużaj wyrazów, np. "Sssuuupppeeeeer" !
6.Nie używaj za dużo "buziek" !
7.Nie podawaj swoich Danych Osobowych!
8.Nie powtarzaj za dużo znaków interpunkcyjnych, np. "????????????" !
9.Nie spamuj!
10.Nie pisz bezsensownych ciągów liter, np. "gjadodms@$5$&Y(#UFCDAnmkcsabujds" !
11.Nie kłam!
Jeżeli zauważysz nie poprawne zachowanie innej Pandy, zgłoś to na e-mail: paty2000@interia.pl !